-

asshole's

Kategori: Allmänt

" för fan, jävla stud. hur orkar du? hur fan kan du plugga? "
" jag pallar inte, orka plugga lixom. bara jobbigt som fan, ett g kanske.. men palla mer "
det är för fan det man får höra dagligen? är ni störda på riktigt eller? seriöst. jag kanske bryr mig om min framtid eller?
eller så låter det såhär " jävla blondie, du fattar aldrig? hur dum får man va? " asså för fan. kan ni inte bara mogna, jag kan väl inte hjälpa att jag inte förstår? det är väl inget med det, och ni är sååååååååå idiotiska!

MOGNA (y)

och det är dessutom en annan sak, om det är ett skämt man inte fattar t.ex . men för fan inte om det är något på en lektion? ni är gaaaaaaaaaaaaanska omogna!

Kommentarer

  • bästavän säger:

    håller med helt gumman!

    wtf, bara för man gör sina läxor, får bra betyg och är duktig är man ett stud, en nörd, en tönt osv..

    asså omg, väx upp people! <3

    2009-12-10 | 19:51:01
    Bloggadress: http://odw.blogg.se/
  • lynlee säger:

    bra hilding, fortsätt så :)

    det kommer bara sluta med att du är rik,

    och dom sover på parkbänkar :)<3

    2009-12-10 | 21:08:23

Kommentera inlägget här: