-

frågor, och nu ska jag sova

Kategori: Allmänt

såklart har jag inte gått och lagt mig än. fastnar alltid vid något , denna gången var det playing with fire 2. ganska nördigt, men kul. nu ska jag göra en sån lista och sen SKA jag sova.

1. Hur gammal är du om fem år? 18
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? laget?
3. Hur lång är du? 1.71
4. Vilken är den senaste filmen du sett? The Weather Man
5. Vem ringde du senast? mamma
6. Vem ringde dig senast? gussan
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? Och när du ändå är på datan kan du lägga över en redig bild och skicka? :D <3 från oskarsjöberg.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? för typ 2 h sen
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag? 13:40
13.Vilken är din favoritjulsång? TAKIDAS LÅTAR
14. Vilken är din favorit plats? många?
15. Vilken plats föredrar du minst? vetinte.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? tror jag kommer bo i en lägenhet i ngn stad.
17. Vad skrämde dig om natten som barn ?  jag är barn?
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? när jag fattade vad ct hade skrivit efter typ 3 min xd
19. Hur stor är din säng? 120 cm bred.
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? underkläder
22. Hur många kuddar har du i sängen? en stor, fyra små
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24.Vilka städer har du bott i? städer och städer, hålor kan jag väll kalla det. men , tomelilla, brösarp och christinehof.
JAG RÅKADE TA BORT FRÅGA 25!!!!!!!!
26. Är du social? det beror på, men oftast är jag väl det.
27. Vilken är din favoritglass? har ingen.
28. Vilken är din favoritefterrätt? ehm...
29. Tycker du om kinamat? yes
30. Tycker du om kaffe? nej
31. Vad dricker du till frukost? vatten, mjölk , juice eller oboy.
32. sover du på någon särskild sida? den sidan jag har så jjag glor på väggen.
33. Kan du spela poker? Nä.
34. Tycker du om att Mysa/Kela? det beror på vem det är ?;)
35. Är du beroendemänniska? va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? min tvilling?
37. Vill du ha barn? ja
38. Kan du några andra språk än svenska? lite engelska och liite spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? det beror på.
41. Vad spenderar du helst pengar på? olika.
42. Äger du dyrbara smycken? ja
43. Vilket är ditt favorit program på tv? one tree hill
45. Vem är den roligaste människan du känner? MÅNGA
46. sover du med gosedjur? nej
47. Vad har du för ringsignal? Dead By April - What Can I Say
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? tror ja.
50. Flirtar du mycket? det beror på?xd haha
51. Kan du byta olja på bilen? nej
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? nej
53. Vilken var den senaste boken du läste? ngn kass i skolan
54. Läser du dagstidningen? när jag är hos mamma, ja
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? nej?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? ofta man kollar upp sånt?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? va
59. När var du i kyrkan senast? emmis konfirmation kanske?
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? ehm.....
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? en dag? (a)
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt till dig? minns inte.

haha, jag tror detta var en liten vuxnigare lista xd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: