-

olivia ''gästbloggar''

Kategori: Allmänt

hej, olivia här! som ni redan visste är hilding at my place. Har precis tittat på filmen 'angus, thongs and perfect snogging', jag har dock sett filmen innan. Men ändå satt jag och stor grinade till varje liten scen. Men som tur är har jag världens bästa sittandes brevid mig beredd på att kramas. That's what bestfriends are for! Har runt ca 5 filmer kvar och se, mysmysmys!  och btw hilda är så otroligt söt när hon sitter där och diggar omedvetet till musiken. Haha, ni skulle bara se henne :D hon dreglar även över den här gillen (se bilden), but who blames her?:D 


ser ni lyckan i deras ögon? lyckan jag själv en gång hade...



du är den bästavän jag har, du är så himla underbar.
aldrig ska jag lämna dig, för du är en otroligt vacker tjej.
jag vill aldrig se dig lida, utan stå starkt vid din sida.
utan dig jag inget har, därför ska du stanna kvar,
i mitt hjärta, i min hatt, du är min egen lilla skatt.

jag älskar dig mest!

// oliven din bästavän. http://odw.blogg.se/



Kommentarer

  • hilda säger:

    naw babe, älskar dig mest.. du är bäst! <3333



    2009-12-12 | 21:29:21

Kommentera inlägget här: