-

twilightnewmooneclipsebreakingdawn!

Kategori: Allmänt

asså dom är så sjukt bra! ellerja, jag har ju bara sett ettan och tvåan. men jag lovar, när jag trean och fyra kommer på bio ska jag se dom! om det nu kommer ta två år (?) .. jag ska nog ta och läsa dom , allihopa. det är faktiskt bra och läsa (a' och jag måste göra ngt annat än oh stitta här påstår mamma... vet ni? att man kan få eplepsi av att sitta för mycket vid datan & man kan bli EL alergiker.. ja tro det eller ej, men man kan inte vara nära ngt med el. man får sitta i en lada eller ngt ute i skogen. läskigt värre!

Kommentarer

  • victoria säger:

    läs dom, de e skit bra ;d

    2009-12-05 | 19:26:49
  • Anonym säger:

    Om dom går efter böckerna så kommer trean va minst dubbels så bra som tvåan(på film). Och tvåan va bra så hallå den kommer va SUPER DUPER BRA <33

    2009-12-17 | 19:42:21

Kommentera inlägget här: