-

fortf sjukk (n)

Kategori: Allmänt

godmorgon , ellerja.. kanske godmiddag för er ;) vaknade halv två (a' skönt och sova länge säger jag bara! men det är ju mindre skönt att vara sjuk. min hals gör jätte ont oh jag bara hostar hela tiden.. hoppas den blir bättre imorgon så jag kan gå till skolan igen. har precis ätit lite frukost, pappa kommer nog hem med halstabletter snart hoppas jag :) ska till tandläkaren (igen) imorgon om jag är frisk, hate it. och olivia är i småland oh tänk att hon ska vara där föralltid sen.. eller ja, ni fattar. men jag ska försöka och inte tänka på det. det är ju kanske 2 månader kvar. och gissa om det går snabbt? aja.. vi hörs senare. ska inte sitta här och skriva massa onödigt. ska läsa bloggar nu! ciao.

Kommentarer

  • bästavän. säger:

    så jävla synd dt här med flytten, men som sagt jag gillar ju inte lägenheten. <3



    krya babe

    2009-11-24 | 14:22:37
    Bloggadress: http://odw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: