-

jag är smidig

Kategori: Allmänt

hej svejs onsdag.
hahah ! det lät töntigt (:
spanska - visade upp vårt sån sak. det gick väl bra :)
so - fick tbex läxförhöret på länder i europa. 20/20 ! (y)
idrott - kondition&styrka sen rytmik
mat/håla - fisk & biljard med emme.
engelska - haha ! typ ngt med lappar på ryggen (;
matte - genomgång & räknade i boken.

slutade 13.55 !
imorse när jag kkom till skolan tog jag spanska sakerna och så.
sen när jag skulle ta av vanten så råkade nyckelen följa med.
så jag låste in den. smidigt, så efter lektionen märkte jag att den var borta.
så jag fick gå in på gussans lektion och hämta min reserv nyckel (y)
haha, lagom pinsamt ;)

och fy fan vad kallt det är med regn, blev helt dyngsur när jag gick hem. brhhhhhhhh!
hör av mig senare. puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: