-

olivenikeaentré

Kategori: Allmänt

tja bloggen! förlåt för dålig uppdatering , men stack ju till olivia igår. och sen hade vi fullt upp hela kvällen med idol & circus möller och fotande (a' och imorse vid 10 kom pappa&monica och hämtade mig så vi körde direkt till malmö.
först blev den entré i typ en timme, sen ikea lite längre ;) det är så roligt att få lite nytt&mysigt i hemmet. jag handlade iaf ett par jeanslegging, ett par vanliga taits, en kofta, tre trosor , en sminkmuff & en bh ! :D älskar och handla, då man slipper betala själv :) som idag (y) johnblund kom till mig i bilen på väg hem (aa' haha, ni är segast om ni inte fattar. packade iaf upp allt nytt , och klippte lappar och sånt. tvättade de nya tallrikarna,glasen & bestiken (y) sen stack jag och monica till eljaröd, hämtade hampus&lusing. sen körde vi till affären och handlade inför ikväll. gotttt, jag ÄLSKAR mys. nej nu ska jag ladda ner lite takida låtar till mobilen♥! vi hörs senare, och ni får såklart bilder på mig och liven också. ciao (?)

Kommentarer

  • odw. säger:

    tack för kvällen bästa.

    du är underbar (L)

    2009-11-21 | 17:32:37
    Bloggadress: http://odw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: