-

heeeeemma.

Kategori: Bilder/Foto

godmorgon/godmiddag kära läsare! :D♥
hoppas det är bra med er, själv er det bra med mig. solen skiner och det är så härligt! hade en myskväll med bästavän igår, vi slappade bara framför teven i princip sen jag kom dit och tills vi gick och la oss ;) kollade först på män som hatar kvinnor sen flickan som lekte med elden! sjukt bra! :D måste se luftslottet som sprängdes också fan! den heter så, tror jag? jag är inte säker (a) vaknade iaf halv två, då stod pappa och syskonen med bilen utanför dörren. så fick snabbt upp och klä på mig och sticka ut i bilen. vi körde direkt till farmor och farfar, käkade frukost där och kom precis hem. nu ska jag läsa bloggar, har 111 nya inlägg på bloglovin -.- ska ut och gå en runda med gussan sen också :) vi orkar inte röja klart allt på vinden (a) fick lite pengar av farmor och farfar, det lönar sig och åka och hälsa på ibland ;) + att snart är där 500 kr på mitt konto (y) sålde leksaker på blocket igår, så vi fick dela på pengarna. gööötttt! nej nu ska jag läsa bloggar, vi hörs när vi hörs.
ciaaao
old

Kommentarer


Kommentera inlägget här: