-

onsdag

Kategori: Allmänt

hej alla fina läsare! hoppas ni mår bra, själv är det bra med mig. vädet är underbart och det är snart helg! 12 grader ute (Y) veckan har gått snabbt som bara den. ante&danne är fortf sjuka :( dagen har varit as lyn, började med matte. chill som fan var det faktiskt, patricia blev utlottad och fick pris som vanligt, alltid hon som lyckas vinna. jag fick hennes pepsi, och så såklart när jag ställer den ifrån mig kommer hampus (lusing) där och tar den, och springer iväg.... gissa vad jag gör? springer som en idiot från 300 planet ner till 100 planet och rycker precis i toalett handtaget när han låser. fan! men jag fick den till slut iaf, jobbiga unge -.- sen var det håla, sen so i en kvart, sen lyssnade vi på folk från soffta i aulan i en halvtimme. sen var det käk + håla, sen biologi och hustid. volleyboll, boxning och 3an! boxning är sjukt roligt :D vecka 18 ska vi springa 5an -.- och v 17 ska vi ha volleyboll mot 8 & 9, gissa vem som kommer att förlora? och sen ska vi ha orientering varje onsdag nu dom kommande veckorna.. nej nu ska jag läsa bloggar! kom nästan precis hem, var inne på bo ohlsson och en till affär med gussan innan, plus att jag nyss satt och käkade glass där ute :D gott! nu ska jag snart duscha för jag stack nämligen direkt från idrottslektionen! vi hörs sen :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: