-

vill ha sommar NU

Kategori: Bilder/Foto

har bara slöat hela dagen, och när jag var ensam hemma kom två påskakärringar och ringde på dörren. jag fick värsta paniken för jag låg i sängen med bara trosor och tröja. usch det var läskigt ;) har iaf precis kommit hem från boan, mamma handlade jeans :) hon har ingenting som passar längre, hahahaha. hon har gått ner massor ;) det ser jätte kul ut när hon prövar sina kläder, vi har skrattat åt det flera dagar i rad nu när hon prövat ^^ nu ska jag läsa lite bloggar, sen ska jag städa undan kläderna på mitt rum sen väntar ett varmt bad! :D sticker till mormor&morfar lite i 6 och ska käka och sånt, lax (y) love it! kommer hem senare ikväll/inatt så vi hörs då! ha den trevligt lördags kväll mina fina läsare! puss ♥
jag och lusing på grancanaria i maj 09. saknar det!♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: