-

2010 - DEL 1

Kategori: Bilder/Foto

hmmm, nu ska jag försöka göra en liten sammanfattning om mitt 2010! jag måste kolla på gamla inlägg i bloggen för och minnas, haha. kan inte blir världens lättaste precis, men jag börjar med ...
JANUARI :
fick ny mobil
drog till tingvalla med fina vänner
umgicks mycket med olivia
lekte med camen
ville göra fler piercingar
åkte skridskor på idrottslektionerna i skolan
FEBRUARI :

förfest hos madde, sen TINGVALLA
tog ofta egobilder, haha
som sagt, egobilder
kollade mycket på os
kollade på km + att de var allahjärtansdag och jag fick min kyss av den jag mest ville (a)
bytte piercing för första gången
MARS :

olivia fyllde år så vi spelade bowling tsm med min pappa!
ännu fler egobilder
förfest hos madde igen + tingvalla
umgicks med olivia mycket + karl ct hampus

hinner inte skriva mer nu, tar dom andra 9 månaderna en annan gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: