-

SVÅRT OCH TA BESLUT.

Kategori: Bilder/Foto


// old ph //

hmm.... har suttit vid datan i flera timmar nu, något mys eller tvtittande med familjen? nääädå, inte här inte! jag är lite databeroende.. sitter och funderar på om jag ska duscha nu ikväll eller om jag ska göra de imorgonbitti ist, jävligt svårt och ta ett beslut faktiskt! sitter här ensam och dunkar musik, trevligt? har inte så mycket vettigt och säga egentligen, jag längtar tills nyår... jag vill till mamma och få ordning mitt fina rum, de är så roligt! nä jag får väl ta och bestämma mig om jag ska duscha eller inte, vi hörs imorgon innan jag drar till farmor och farfar :) sov så gott läsare. btw, älskar min statistik, ni är bäääääääääääääst!

Kommentarer

  • N säger:

    sv - haha amatörfoto jämfört med dig, men tack hilda! :D <3

    2010-12-30 | 12:57:18
    Bloggadress: http://ninniiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: