-

OM MIG?

Kategori: Bilder/Foto

  • ibland kollar jag på kommentarer på mina bilder på facebook för de gör mig glad!
  • jag gör saker ibland som att åka traktor, jaga med min pappa osv för att det är mysigt och man tänker mycket på hur det var förr, och det blir jag glad av.
  • jag kan egentligen ingenting om kameror, inställningar osv är ingenting jag är något vidare bra på.
  • när jag kollar på film och ser ett fint motiv så tänker jag "gud vad fin bild det varit" även så om jag ser något fint motiv i verkligheten och inte har någon kamera med mig.
  • jag är lite databeroende..
  • när jag hör någon sjunga irl som är riktigt bra får jag rysningar och gåshud över hela kroppen! t.ex när julia och tuva sjunger, woho.
  • jag tar alltid sönder elektroniska saker. varje mobil jag haft, har gått sönder. har tagit sönder en data och här sitter jag med en som är halvt sönder nu.. vet inte hur jag lyckas med allt..
  • jag har väldigt litet tålamod.
  • jag har ingen bästavän. jag tror inte att någon kan ersätta min fd bästaväns plats.
(jag är skit uttråkad, förlåt.. haha)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: