-

bevis på hur tråkigt jag har?

Kategori: Allmänt

11 steg:

STEG 1
Namn: Hilda
Födelseplats: Kristianstad BB
Bor: c-hof och tomelilla
Ögonfärg: bruna
Hårfärg: brunt
Skostorlek: 39/40
Civilstatus: singel?
Höger eller vänsterhänt: höger

STEG 2
Skor som du bar idag: inga
Dina svagheter: de du
Rädsla: mörker

STEG 3
Första tanken när du vaknar: jag tänker inte?
När somnar du: när jag är trött

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca!
McDonalds eller Burger King: donkan
Adidas eller Nike: ehm... svårt och välja
Lipton Ice Tea eller Nestea: vad är det? (a)
Choklad eller vanilj: choklad

STEG 5
Svär du?: ibland
Sjunger du?: ja när jag vill
Duschar du varje dag?: nästan alltid varje dag
Röker du?: nej
Gillar du skolan?: det går.. man får ju träffa alla kompisar där? ;)
Tror du på dig själv?: ibland
Kommer du överens med dina föräldrar?: oftast gör jag väl det.

STEG 6
Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol?: nej?
Rökt?: nej
Shoppat?: ja
Ätit en hel ask müsli?: nej
Ätit sushi?: nej
Stått på scen: nej
Skejtat: nope
Bakat: japp
Stulit något: nej
Ljugit: kanske
Kysst/kramat någon: yes

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: nej
Varit full?: nej
Blivit kallad hora? japp
Blivit nerslagen? nej...
Busring någon?: ja xd
Gjort något som du ångrade?: yes
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: jag tror jag fick IG en gång på ett matteprov på bya xd
Kastat en sten på nån ruta?: har jag säkert

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? ingen aning
Är du rädd för att dö?: beror på
Vad vill du bli när du blir gammal?: lycklig

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?: ngra
Antal CD-skivor du äger?: ingen aning, lyssnar aldrig på CD
Antal tatueringar?: inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen? vet inte , ngra ggr med fotbollen och så.

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? umgås med folk & bara njuta av att det är sommar!
Vad ska du göra i vinter? får vi se
När tar du studenten? det beror på hur gammal man är när man gör det?
Vad gör du efter gymnasiet? pluggar vidare antagligen.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? det återstår och se, men antagligen ja
Vad ska du göra i helgen?: får vi se då ;)
Vad vill du helst göra nu? mysa med bby.....

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?: yes!
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? ehm.. ;)
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? många av mina kompisar har redan pojk/flickvän?
Vem är den perversaste person du känner? ehm ? ;o
Hur många gånger har du varit utomlands? många :)
Vilket land är bäst?: sverige? (a)

omg vad fan ska jag göra? det är eftermiddag nu och det enda jag har gjort sen klockan sju imorse är och sitta här och vid tvn , NO LIFE... vill ha baby här :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: