-

dagen...

Kategori: Allmänt

fan vad detta laggar.. kan inte göra ngt alls typ! DET SUGER
hej fina läsare!
förlåt för uppdateringen, den har varit kass dels för att man inte kan komma in på blogg.se och för att jag inte har vait hemma idag! skolan var rätt lyn, okej... jag fick skäll av lisa ^^ jag får fan alltid skäll av tjej lärare :s både ian, susanna och lisa... hmmmm! ;s nu får jag , tove, davve och henke inte sitta tillsammans mer på bilden. KUK
gick hem från skolan  med lykke och john ,eller ja.. jag gick till stationen. träffade elin och lynlee där, så stod och snackade med dom. sen tog jag bussen till ystad , bästavän var på bussen. först stack vi och kissa, sen in på hm. köpte en foundation, 4 bhar och 5 trosor. sen stack vi till åhlens och handlade en parfym. sen stack vi till stationen och kissade (a) sen blev det max, käkade varsin hamburgare. sen gick vi till pressbyrån och köpte varmoboy. sen stack vi hem med bussen, sjukt mysig dag. så jävla gutt att få träffa bästa igen!
när jag kom hem stack jag till soffta med elinbabe. sjukt trevligt! så jävla mycket och snacka om :D niiiiiiiiiiice. vi äger på biljard btw :) hihi , kom hem vid nio tiden. ska ringa babe sen och sen ska jag nanna. bilder får ni sen eller imorgon!
PUSSSSS

Kommentarer

  • elinbabe (a) säger:

    vi äger somfan på biljard (Y) <3

    2010-02-09 | 22:16:34

Kommentera inlägget här: