-

..

Kategori: Bilder/Foto

nu har olivia åkt hem. sitter här och chillar med musik :) ska snart hoppa in i duschen, linneafridamonica kommer nog ikväll. hade egentligen tänkt att åka till tomelilla, men det blir väl inte så. christian har varit här och hämtat sina pengar & mobil. sjukt roligt att bara se honom, tror han skäms lite.. haha! hans mamma tyckte dock det var mindre roligt. men det förstår jag ;) får väl hoppas på att han tar det lite lugnare med spriten nästa gång , hahahaha! men nu ska jag ta en dusch, så vi hörs väl senare. puss!

Jag vill känna din kropp emot min, Höra pulsen slå
Din mun tätt emot min, Hjärtat snabbar på
Jag ser på dig, och du ser på mig
Och jag säger, Ja ja Jag vill ha dig
Jag vill känna din kropp emot min...


du är allt jag vill ha...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: