-

friday i'm in love!

Kategori: Allmänt

hejhej! fredag, så jävla gutt. OCH NU ÄR DET LOOOOV :D kan inte ens fatta att det är sant... dagen såg iaf ut såhär :
svenska - satt bara vid datorn och glodde. chill
spanska - läxförhör sen satt jag bara vid datorn och gjorde ngn lätt uppgift
engelska - ljudskrift typ.
mat + håla - köttbullar, emme började snacka om vad dom var gjorde av osv... gissa om jag åt efter det? haha! jag åt ändå bara 3 st, tycker inte om skolans köttbullar ;) sen spelade vi typ biljard eller ngt. och ja och patricia och robin satt i soffan och chilla
idrott - volleyboll först, sen visade killarna upp sin rytmik! :D sen sprang vi och lite sånt..
håla - blixtklubben typ?
svenska - fick kakor & juice, satt hela klassen vid ett "långt bord" (ihopa satta bänkar) och redovisade våra böckre. jag hatar verkligen och redovisa ,men det gick väl bra. och vi fick sluta 20 min tidigare! :D
bilder och sånt kommer senare

Kommentarer


Kommentera inlägget här: