-

hej!

Kategori: Allmänt

tjenatjena. jag är hemma nu! kom för några minuter sen... stack till ystad vid halv två tiden med bästa ju, träffade melissa, ibra & elina på bussen :) träffade danne , johan och .. vem fan var det? när vi kom till ystad....sen gick vi typ bara runder i lite affärer och sånt, och träffade även emma inne på H&M ;)  sen vid 3 tiden var johanna äntligen klar. så hon stack till max, vi var där och drack milkshake (stavning) .. satt där en stund sen stack vi tilll stationen. åkte hem halv fyra och jag träffade ct i tomelilla :) han skulle precis gå på bussen när jag hoppade av men hann ändå att hälsa (y) gutt. ingen är hemma, så jag ligger här ensam i min säng och lyssnar på musik. LOVE IT
får se vad som händer ikväll, hade tänkt träffa ngn. men får se, puss

Kommentarer

  • bästa säger:

    tack för dagarna bästavän.

    du är underbar! <33

    2010-02-23 | 16:43:53
    Bloggadress: http://odw.blogg.se/
  • jace säger:

    jacob hetter jag ... :D

    2010-02-23 | 17:39:17

Kommentera inlägget här: