-

hiss & diss

Kategori: Bilder/Foto


♥ min nya mobil! fy fan vad glad jag är för den. den är grym!
♥ ringar, det är så jävla fint! det värsta är när dom är oäkta och gör märke och rostar och sånt. inte kul!
♥ mina vänner, ni är bäst! behöver jag säga mer?
♥ kärlek, jag hade tänkt hissa det. det är så otroligt härligt och vara kär, man känner hur det pirrar till i kroppen så fort man ser den dära underbara personen... riktigt härligt. dock kan det ju vara lite diss med det också. ni vet själva!
♥ när det är dåligt väder, det är EN sak som är bra med det! man slipper skolan, så jävla GUTT

Χ vädret! fy fan vad äckligt det är. hur många gånger ska jag behöva dissa det nu? det bara snöar, blåser och är minus grader. fyyyyyyyyyyyyy
Χ människor som är otroligt sega på och svara på sms. man sitter och skriver till varann och svara hur snabbt som helst, sen helt plötsligt dör den eller något? riktigt irriterande ;) eller ja, det är lite skillnad på vem det är också.
Χ när det är dålig musik på valla. som denna gången den 29/1, vad fan var det där egentligen? musiken SÖG
ni vet själva ni som var där. det var inte precis den bästa


DET VAR DET FÖR MIG! :d

observera att jag har gjort nya hiss och diss bilder :) !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: