-

JÄVLA SNÖ!

Kategori: Allmänt

DET HAR KOMMIT ÄNNU MER SNÖÖÖÖ. ORRRRRRRH, KUK

hellluuu.
dagen började med spanska, ändå rätt chill..
sen var det so, hade jävla text på läxan. skrev ett ord ^^ omg ig som fan på mig....
jag visste inte att det var skriftligt förhör (a)
sen var det idrott, volleyboll. DI ÄR NAJS .... fast vi är sämst på det ;) plus att killarna ha rytmik nu , lite kul...
sen var det mat, och lite håla. sen engelska, as chill :D
sen var det matte, fick skäll ännnu en gång... 4 ggr på 3 dagar nu, av bara tjejlärare. SJUKT
jag har fan aldrig fått så mkt skäll som dessa dagarna förrut ;) men ändå, ganska kul HEHEHEHEHEH
sluta lite i två, sen stack jag ,emme , lusing& sebbe till soffta. va där till halv fyra typ, sen träffade jag baby vid st1 en stund. sjukt kallt, han är seeeeeeeegast , jag fick stå och vänta på han i flera minuer -.- sen gick jag hem, packade snabbt som tusan och sen kom pappa. stack in om på boan och köpte påslakan, var ritkigt behov av det.
nu ska jag hoppa in i duschen, är riktigt kallllll. sen blir det mat! vi hörs sen :) puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: