-

LYN DAG :D

Kategori: Allmänt

hej alla! :D
har nästan precis kommit hem från skolan. riktigt lyn dag därför hade jag tänkt berätta om den :) dagens garv var såklart på väg till skolan med gussan. först trillar jag, inte så farligt jag "gled" mest.. men sen så efter typ ca 2 min så trillar gussan, fy fan vad roligt. utanför julias hus dessutom och hennes mamma såg det. det såg riktigt roligt ut, fan som vi garvade! iaf, dagen började med matte. först vikare men sen kom lena. blev skit sur på henne, hon var ju på värsta pms humöret förhelvete. riktigt irriterande! sen håla GUTTT
sen so, läste bara typ i ngn historia&religon bok. 35 min lektion så det var chill. sen mat + håla, träffade även dennismelissalbinnatalie ♥ sjukt saknade!
och maten var sååååå god , wokade grönsaker , kyckling och nudlar :D wihhh
sen biologi, sjukt chill. tittade bara på film/spelade spel på mobilen/smsade. sen var det so, tittade också på film där. fick dessutom sluta typ 25 min tidigare. och då passade vi på och titta på gräddbulletävlingen. nice! sen stack jag hem.. kommer bilder & film sen! CIAO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: