-

shoppingen sen igår!

Kategori: Bilder/Foto

orkar inte fota mina egna saker, så jobbigt och lägga in det på datan sen (a)
så tar bilder från H&M.

både trosor & bh fast i svart.

den bhn fast i svart & rosa

3-packs string. men i vit , ljusblå och mörkblå.

handlade denna parfymen från Avril Lavinge. sjukt god :D
sen handlade jag ett par trosor till & en bh som jag inte hittade på bild. och dom var såna som matchar varann :)
och en foundation, samma gamla vanliga. inte så intressant.....
inte för att ni kanske är intresserade om vad jag handlade för underkläder, men ändå. jag lägger upp vad jag vill på min blogg, om ni läser eller inte är upp till er.

jag handlade iaf nästan upp juklappspengarna som jag hade över! men jag är nöjd :D
så synd om er som inte får se dom på mig ;) eller ? hahahahahahah

Kommentarer

  • Julia N ! säger:

    har också den parfymen .. usch doftar ikke gott hahaha ;)<3

    2010-02-10 | 19:30:48
  • bästa! säger:

    smaken som baken julia ;) dessutom så luktar perfymer olika på olika människor.



    anyway, jag får se dina underkläder på ;$ <3

    2010-02-10 | 20:16:36
    Bloggadress: http://odw.blogg.se/
  • victoria säger:

    den perfymen har ja med ;)

    ohh julia den luktar as gott xd <3

    2010-02-10 | 21:54:12

Kommentera inlägget här: