-

tisdag!

Kategori: Allmänt

skolan idag då.... tisdagar suger, men det borde ni fatta nu efter alla gånger jag sagt det? hade blid på morgonen iaf, fick sitta med henke,davve,antonio och danne ändå :D fett nice. jag ritade faktiskt några linjer ;) så duktig jag är :D sen var det klassråd, tog bara någon minut. så fick ju en liten håla, sen var det spanska.. fett tråkigt är det
sen mat + håla. maten var helt okej :) sen var det kemi, hade läxförhör. IG är det enda jag säger.....
får reda på dom nästa vecka, eh...  ja?
sen var det engelska, hade läxförhör, bytade platser och gjorde ngn dialog. sen kemi igen, typ tittade på film. höll seriöst på och somna, min ögon bara föll ihop hela tiden x) sen var det elevensval. chilllllll
och btw så är bästa sjuk, krya på dig hjärtat.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: