-

tur att jag sover!

Kategori: Allmänt

haha vafan... innan sov jag hela tiden kändes det som , men vad nu? snacka med bby tills lite över tre i natt, sen kunde jag inte somna fråns vid fyra tiden. och jag vaknade 06:37 typ imorse, kan ni fatta?????? fuck den jävel som jobbar i vårt garage det hörs som ni i helvete, och jo gissa vad? jag kan inte somna om.. hörs fan som han ska såga ner en hel jävla skog, även om det inte ens är det dom håller på med. men det hörs så! ibland ångrar jag att jag har rummet in till gården och inte ut mot gräsmattan.... hm, stack iaf ner och tittade på kvartsfinalen i ishockey mellan slovakien - sverige. kul! sist jag kollade stod det 3-2 till slovakien, surt. skulle göra att för allt för att ha trådlöst bredband nu, ska kolla klart på matchen nu. det är ca 15 min kvar, sen ska jag ta ett glas varm oboy :) vi hörs väl senare, puss från en arg hilda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: