-

10 saker du kanske inte visste om mig!

Kategori: Allmänt

1. jag har bytat musik smak helt under 2009. jag lyssnar nästan bara på : takida, adept, dead by april. och sånt! om ni inte vet vad det är borde ni lyssna.
2. olivia hatar min nya musiksmak btw.
3. jag har ett jävla temprament , jag blir sjukt lätt arg.
4. jag rapar bland folk , om jag måste så måste jag. jag skrattar bara åt det ändå, folk tycker jag är okvinnlig för det ;)
5. jag har sjukt många finnar, som ni borde sett. och det har sänkt min självkänsla enormt mycket! btw så vet jag skillnad på självförtroende och självkänsla.
6. jag gillar skräckfilmer, speciellt om man bara är 2-4 stycken som kollar på den. mysigare med mindre!
7. jag gillar blått, har blivit helt galen i det. innan var det ju mycket rosa!
8. jag har en FYRKANTIG liten leverfläck i armhålan. ska ta bort den, sjukt jobbigt när man ska raka sig ;)
9. jag tycker det är skit roligt och fota, jag vill ha ett macro objektiv. och jag ska gå en inriktining i gymnasiet som heter media. trorja.
10. jag hatar och titta på en film igen som man redan sett en gång. 1 gång räcker! om det ska vara fler gånger måste jag verkligen gilla filmen!

det var det :D nu kanske ni vet lite mer om mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: