-

mitt 2009! :D

Kategori: Allmänt

januari.
det var nyår med linnea och julia i ravlunda på en fest där, mycket trevligt.
jag började på bya efter ett bråk med en lärare på brösarp skola. och jag trivdes absolut inte där! det var nog mest skolan som gällde så. skulle komma in i allt osv. fick iaf många nya kompisar! :)
ingenbild.
februari.
skolan rullade på och vi gjorde något med skolan. tror vi åkte till kristianstad och åkte skridskor.
eller jag vet inte om det var då? men lägger upp en bild på det i allafall.
och så var jag i slovakien med min vän christian. inga bilder sen dess(nydata)

mars.
vi var på växjö på tränings läger med albo och laget. mycket trevligt!
jag hade kommit in i skolan helt nu, hittade alltlid rätt och hade mina underbara vänner.
och min kära vän virre fyllde 14!
och jag spelade min första match på grus som också var min första 11-manna match!
dock var det en träningsmatch, vi vann iaf & jag gjorde mål. hiiihih
april.
jag fotade väldigt mycket med systemis. har redan hittat 6 mappar där det står april på.
jag och syrran hade en fotodag utomhus som jag aldrig glömmer.
vi hade vattenpolo med klassen. vi var i snogeholm med smedstorps skola på en typ utflykt.
och så var vi i ystad på ungdomsmässa med 4-5-6an. ja det hände helt enkelt mycket med skolan där.

maj.
mina vänner elin & linnea fyllde 14! vi var i grancanaria med familjen, riktigt skönt.
och brun blev jag (bilden)

juni.
i juni hände det mycket, känns det som. vi var på tosselilla med med skolan, vi hade bal, skolavslutning, cykelstrapats, var med mina kompisar , och såklart fotade mycket med systemis. och jag hade en sjukt rolig kväll med linnea och vicy ! och jag firade även midsommar med familj osv + bästavän.

innan balen.

innan skolavslutningen. jag och tvilling

juli.
vi var i gbg med monica och dom, mycket trevligt. liseberg, partille osv. sen efter det hade jag och emil ett förhållande i ngra veckor. och så fyllde pappa pappa typ 45 och mamma 42? och det var kiviksmarknad, skit kul som vanligt. min vän lynlee fyllde 14! och jag fortstatte med fotografering som vanligt. sjukt kul ju :D

gbg.
FÖRLÅT för att jag ingte har många bnidler, men jag har en annan data så allt är typ helt borta ju.
augusti.
vi var i öland med kusiner m&m och familjen. djurparken och annat mys!
sen så den 19 började skolan, lite nervöst och så. men det gick helt urmärkt :)
och jag och ludwig var på g, som sen slutade skit. men sen så....
ÖLAND BILDERNA ÄR PÅ MAMMAS DATA.


september.
jo , sen så blev allt bra igen och jag och ludde blev tsm. dock varade bara i 2 veckor för han dumpade mig, jag var sjukt ledsen och puckot ångrar sig nu.
och gussan fylle dessutom 15 !!
och jag piercade mig den 25 :D 3 månader och 3 veckor med den i fredes.
oktober.
jag och lusing fyllde 13! tonåringar, wih.
sjukt bra födelsedag. :) och vi fick skolfotona. faaail!
och tove babe  & oskarvännen fyllde också år!
och jag började inse hur mycket jag saknade ct, allt blev verkligen fel...
och jag blev iallaffall brunett och jag är det fortfarande!



bild efter första färgningen.
november.
jag fortsatte med mitt fotande, att fota gör mig glad. även om jag inte är så duktig på det.
jag fick någon idé att fota löv och skriva på dom.
jag hade lite bråk med olivia men som tur fixade allt sig igen.
oh tuva blev 13 (L) !
och jag spenderade tid med mina kompisar också ofc. men det gjorde jag varje månad!
och jag gick till valla för första gången, verkligen super kul! jag spenderade ganska mycket tid till och läsa.. fastnade för katarina von bredow's böcker. och så målade vi om i tv rummet och det rummet bredvid!! och JAG SSÅG NEW MOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


så blev resultatet på väggen..
december.
slutet på året då ju.
avslutning med skolan, mys med film.
och juste, jag var insnöad. så kom inte till efterlängtade valla :(
me jag missade iallfall 2 dagar i skolan (y)
och så var det lucia och sånt i skolan. basket & volleyboll.
juliababe blev 15! och lynlee kom hem från usa och olivia åkte tiill england.
julafton var jag hos mormor med släkten. mys! presenter och sånt :D sen nyår spenderades hos linnea med kompisarna! (L)


detta var mitt 2009.
har försökt hitta bilder, men dom ligger på andra datorer osv. så tyvärr!
men det var iallfall det.

Kommentarer

  • robyn säger:

    DU ÄR VÄRLDENS SÖTASTE ! <3

    vad bråka du och en lärare om ? xd

    2010-01-03 | 23:15:55
    Bloggadress: http://justrobyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: