-

bara olivia som behöver läsa!!!

Kategori: Allmänt

yyyyyes, olivia kommer hem idag. tror hon skulle kommit i eftermiddag, men nu sitter helena (hennesmamma) i danmark och väntar på henne, för att hennes timmar är 6h sent. stackars helena ;) hoppas bara hon hör av sig när hon kommer hem, annars ...... dör jag! saknar henne så sjukt mycket.

till olivia. ( ni behöver inte läsa )
du är så jävla underbar! jag saknar dig extremt mycket. och det är så jävla svårt och vara utan dig såhär länge så jag vet fan inte var jag ska ta vägen, hur fan ska jag göra när du flyttar flera timmar ifrån mig sen? skit också , vill inte ens tänka på det egentligen. du är bäst, min olivia föralltid. jag älskar dig mest min bästavän!

Kommentarer

  • din bara DIN olivia ;) säger:

    JAG ÄLSKAR DIG MEST BÄSTAVÄN! <3

    2010-01-09 | 22:53:20

Kommentera inlägget här: