-

fredagsmyyyyyyyys

Kategori: Allmänt

hej alla fina!
jag har precis kommit hem. hade följe med danne :) trevligtrevligt. blev en del snack iaf. lyn dag idag, först sovmorgon! och hur bra är inte det? :D sen spanska, fick skriva sjukt mycket. men vi var hyffsat snabba så fick sitta och chilla sen. sen var det engelska, läxförhör och sen någon kul graj! nice :D sen hade vi håla och mat, macka & flingor med cornflakes. sen klockan tolv skulle vi ha idrott, (skridskor) men där fanns bara 45:or och 44:or kvar! så vi fick inte åka, eller ja kunde ju inte. plus att jag har tröttnat på det nu, har sjukt ont i fötterna sen fredes, onsdes och igår! gick först en runda med tove, kristina , felix och henkeman. sen när vi kom tbx så visade sig att vi skulle gå 10 min till, så det gjorde vi. fast vi var en del fler då som joina. sen var det svenska 14.00 , hade sånt typ prov , var klar efter en kvar så fick sluta då så nu är jag hemma! plus att jag fick en mer innan jag stack till svenskan, var sjukt törstig xd vissa är ju snälla och ger en pengar, andra inte danne ;) nu ska jag inte sitta här och skriva massa om min dag. får se vad kvällen bjuder på! vi hörs :D ♥

DET KÄNNS SJUKT ATT DET REDAN ÄR FREDAG =O

Kommentarer


Kommentera inlägget här: