-

godmorgon igen ;) HAHA

Kategori: Bilder/Foto

wow, snackar om att jag är trött. vaknade nyss! somnade i sängen när jag tittade på skidor.. faktiskt skönt och få sova i typ en timme eller så! och solen skiner fortfaranade, underbart! ska hoppa in i duschen strax också, känner att jag måste bli lite fräsh. (stavning?) måste tvätta mig, och håret. raka benen, och allt annat. smörja in mig och allt sånt. guuttiigt. får se vad som händer ikväll som sagt, ska äta taco ikväll igen. dock bara jag och typ mamma för emmi ska bort och hampus är inte hemma och mamma ska sticka sen. får se om man träffar ngn rolig ikväll eller något. vi höres!

gammal bild på mig och bästa.

Kommentarer

  • bästavän säger:

    jag saknar dig älskling! <3

    2010-01-23 | 17:04:02
    Bloggadress: http://odw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: