-

hemmaaaaa

Kategori: Allmänt

hej alla läsare! hoppas det är bra med er, själv är det väll bra här. hatar att att det är kallt bara! och jag är hungrig. hade so prov idag, kan ju säga att det var mycket svårare än jag förväntat mig. kunde allt när jag tränade hemma men sen när det var dags för provet så var det mindre bra.. helt annorlunda än det vi fick att träna på! aja, sånt är livet. går bara i sjuan så det är väll rätt chill ändå ;) hade förresten ngn konstig dröm. haha! jag och simon skulle laga mat och så gick det inte så bra så huset höll på och brinna upp typ xD men nu ska jag läsa bloggar , sen käka något. sen måste jag packa! lägger in dagenshiss/dagensdiss sen!

dagens klädsel. bilden är suddig och så men ändå!
ljusa jeans leggings.
bruna converse ( inte med på bild )
kastanje tröja.
vitt linne.
alla gillar mys outfiter :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: