-

ingen bra rubrik?

Kategori: Allmänt

godmorgon finisar! jag var så jävla duktig och ställde klockan på 10. men såklart stängde jag bara av den, svarade på mina sms jag fått sen somnade jag igen....... tills lite i 2. fy fan vad bra det går för mig och vända tbx dygnet ;d haha! ska snart duscha sen ska jag ner och handla kvällsmat till ikväll. jobbigt! det känns som dom flesta redan har börjat skolan, men själv börjar man ju inte fråns imorgon! slipper måndagen den drygaste dagen, yesyesyes! nu ska jag titta bloggar, sen ska jag ..... städa! har inte plockat undan täckena och sängen och det sen malin sov här' (a) hehheheh! aja, vi höres. puss!

OCHOCHOCH... jag fick reda på att dom nya onetreehill avsnitten börjar idag 15:40, bra va??? :D tack virre <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: