-

måndag!

Kategori: Bilder/Foto

shuu folket! (:
kom hem för ca en halvtimme sen. rätt chill dag i skolan ändå.
svenska - läste bara.
so - var halva tiden hos hälsokontrollen. 1.71 lång och väger 60kg. för er som vill veta. det är väll ganska normalt får jag hoppas..
håla - biljard & typ snacka med simonjohanjulia.
syslöjd - genomgång på hur man gör när man ska trä en symaskin. jag fattar seriöst INGENTING. jag suger på syslöjd!
mat + håla - åt bara sås, jag hatar snitzel. sen typ spelade vi biljard och så, som vanligt ;)
matte - sjuuuuuuuukt tråkigt! jag dör.
svenska - fick MVG på svenska testet/provet vi gjorde i fredes. och sen så gick vi igenom predikat och subjekt eller vad det heter.
slut! slutade 14:40 för kemi:n var inställd. GÖTTT
fast jag var med linnea och dom tills gussan hade slutat, hatar och gå hem ensam ;) ska plugga kemi ikvääll bara. mer vet jag inte! skulle nog fixa bankkorten men vet inte om det blir av! vi höres. puss

du är den jag vill ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: