-

no life...

Kategori: Allmänt

133 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden

är du singel? - yes
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - vet inte?
hur många har du varit kär i? - riktigt riktigt kär, typ ingen?
är du kär just nu? - nope.

- Tio frågor om dig själv
namn? - Hilda Olivia Anna Lindgren
när fyller du år? - 6 Oktober
några piercingar? - öronen & naveln
vad har du på dig just nu? - underkläder, linne, tjocktröja och mjukisbyxor.
vilken årstid är bäst? - sommar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - jag får sova hur länge jag vill, ingen skola & INGEN pratar med mig. du vet mitt morronhumör är (n).
vad tycker du mest om hos dig själv? - allt (h)
vad är du bra på? - mycke :)
vem älskar du mest på denna jorden - dom nära och kära.
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - det beror på (a)

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - olivia väll?
vem är snyggast av dina vänner? - alla är snygga, nästan..
vem är mest partyprisse? - ehm... många är partynissar (y)
vem är den du helst har filmkväll med? - olika.
vem av dina vänner är sötast? - alla är söta, nästan..


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - alla. mest för att jag inte vet? mamma kanske.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - yes
vem är farligast i din familj? - hampus ;o
vem ser roligast ut i din familj? pappa
vem är coolast? - JAG (H)
har ni något husdjur? - yes
vem har du mest gemensamt med? - syrran
vem står för underhållningen? - jag mest, för jag är såååå jävla rolig! kul va? xd
vem sover du oftast med? - mig själv (:
roligaste kvällen med familjen? - kmr inte ihåg. när vi skrattar mkt antar jag(y)
- 10 frågor om idag
vad har du gjort? - kommit till mamma.
vad ska du göra nu? - titta bdb osv.
har du gjort något dåligt idag? - kanske jag har.
vad har du ätit idag? - frukost och kvällsmat.
har du duschat idag? - nej.
är du trött nu? - lite.
vad händer imon? - får vi se.
går du i skolan? - ja, men inte nu.
har du varit i skolan idag? - lov mannen!

- ANNAT

Hur mår du just nu? - går väll
Har du piercat dig? - ja
Är du hungrig nu? - lite kanske?
Vad är klockan nu just nu? - 00:37
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bilddagboken & blogg.se ofc.

- TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast?-  daniel olsson.
Vem ringde du senast? - lusing.
Vem sms:a till dig senast? - ibra.

Vem sms:a du till senast? - oskar.

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - ngn minut sen.
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - ngn timme sen.
- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej (:
Har du sminkat dig idag? - nej, har bara slappat.
- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - yes
Vilket är ditt favoritband? - TAKIDA!!!!!!!!!!
Vad gillar du för musik?- takida, dead by april och massa annat :)

- KLÄDER

Har du fler än 4 linnen? - yess
Har du fler än 3 jeans? - yes
Har du fler än 5 tröjor? - ofc

-SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? - ja?
Använder du wax? - nej (:
Använder du ögonskugga? - jnej.
Använder du kajal? - japp
Använder du hårspray? - yes
Använder du volymspray? - ja
Använder du mousse? - nej
Använder du deodorant? - ja , hallå (:
Använder du skinspray? -nej

Använder du parfym? - yes
Använder du läppglans/läppstift? - läppglans ibland
Använder du brunkräm? - foundation*
Använder du rouge? - yyes
Uppsatt hår eller hängande? - hängande, men alltid uppe när jag är hemma och slöar. som idag!
Plattar/lockar du håret varje dag? - inte varje ;o
Duschar du varje dag? - ja, nästan nästan alltid varje dag.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - kom igen, hallå? vem gör det.

-KÄRLEK

Är du kär just nu? - det svarade jag på innan pucko?
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - naj
Är du romantisk? - ingen aning (A)
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nej.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande, men ibland är det göttigt och vara lonley (y)
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej?
Vem sov du senast bredvid?- williams i think.
Har du varit tillsammans med någon som du sen varit KK med? - nej (:
När fick du din första kyss? - och det tycker du att jag ska komma ihåg?
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet väll inte jag
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - aldrig.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - dumpad i think, annars ungefär samma.
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - ehm.. så som den är kanske? nej men typ ngt snyggt xd

Kommentarer


Kommentera inlägget här: