-

tids fördriv?

Kategori: Allmänt

99 98 frågor om mig

1. är du kär?
nej.
2. har du snusat?
nej.
3. har du fimpat en cigg på nån annan?
nej , haha
4. har du legat i sängen brevid en kille? yes
5. har du blivit dumpad?
ja
6. har du blivit slagen allvarligt?
nej
7. tar du droger?
nope
(nummer åtta fattas, fail!)
9. har du pussat en kille?
ja.
10. hatar du någon?
japp
11. älskar du någon?
ja,
12. har några av dina vänner svikit dig?
ja
13. har du djur? ja

14. har du legat bredvid en tjej i sängen?
ja.
15. hatar du dig själv?
nej,
16. gillar du orange?
vet inte?
17. har du haft oskyddat sex?
nej.
18. har du nån sjukdom?
acne, om det räknas då? fast det är bara en "liten" acne.
19. har du skämt ut dej för den du gillar?
ja
20. har du en gris?
ja, olivia.
21. har du en plattång?
yes
22. har du en bror? jupp, tvillingbror (h)

23. har du sjukt bra humor? om jag har ;)

24. har du mörkt hår?
yes
25. gillar du att stå i duschen i flera timmar? nej, obehagligt

26. tycker du om hästar? nope

27. har du en hund?
yes
28. har du skilda föräldrar?
ja
29. har du gått på simskola? ofc

30. har du sagt bög till en kille? om jag har

31. har du sagt fitta till en tjej? yes

32. har du fuskat? dont think so.

33. har du en teve på ditt rum?
ja, men den funkar inte xd
34. har du lunar?
ja, men tror inte att mitt konto finns längre
35. har du MSN?
klart?
36. har du en syster? yes, stora syrra

37. har du bruna ögon? aa

38. gillar du att fota? super kul!

39. har du sett dig själv brinna? nej

40. hjälper du dina vänner? ja?

41. gillar du tacos? ja, vem gör inte?

42. tycker du att du är söt? nej det kan jag väll inte påstå

43. har du dansat? vem har inte?

44. har du spelat fotboll?
ja.
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? om jag ska vara ärlig, så vet jag inte

46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får?
flera timmar, nejtack.
47. har du ätit sniglar?
nej, kommer aldrig göra det heller
48. äger du en locktång?
ja, men den är inte riktigt hundra.
49. gillar du att tugga tuggummi?
ja, gott
50. borstar du tänderna varje morron och kväll?
ja.
51. gillar du kläder?
love
52. hatar du falska vänner? nej? hallå, vad tror du? pucko..

53. gillar du att räkna matte? gör nån det egentligen?

54. älskar du någon nu?
va inte den frågan innan?
55: har du gråtit inför en vän?
ja
56. kan du sjunga? alla kan väl, men alla kanske inte är duktiga, ( jag är en av dom )

57. har du sett någon död? ja

58. säger du vad du vill?
ja, vad annars?
59. är du stor?
om jag är?
60. vad är ditt hela namn?
olivia hilda anna lindgren
61. kan du tala spanska? lite

62. är du kortare än 1.60?
nej?
63. älskar du sommaren?
ja!
64. älskar du vintern?
nej, men gillar
65. har du mer än 6 par strumpor?
ja?
66. brukar du sjunga när du är i duschen?
nej
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster?
yes
68. har du mer än 3 par jeans?
ja, eller jag tror det. dom flesta är ju jeansleggings?
69. gillar du att städa?
gillar och gillar, men det är kul och ha det rent.
70. gillar du att sova länge? J-A-A-A-A !!
71. har du vart med om en olycka?
nej
72. är du förvirrad? ibland

73. har du mer än 6 par byxor?
ja.
74. har du förlorat en vän?
aa
75. gillar du att shoppa? love

76. har du varit i paris? nej, men vill

77. gillar du spindlar?
inte precis? uh.
78. klarar du dig själv? jag klarar någon annan? hallå,vad tror du?xd

79. lagar du lagat mat?
jag gör en tråkig lista?
80. är du klantig? ibland, jo tack

81. har du foppatoffler?
ohyes , äkta och allt!
82. har du mer än 20 låtar på din data?
ja, spotify u know (; men annars också , ja
83. sminkar du dig innan skolan?
ja
84. har du träffat en kändis?
ja.
85. har du mer än 7 par skor? ja, men jag använder dock absolut inte alla

86. har du busringt? vem har inte?

87. har du skällt på din bror?
om jag har?
88. har du en vän som skiter i dig?
det är väll ingen vän om den skiter i mig?
89. har du velat göra saker men vågar inte? har jag väll

90. sover du med nått gosedjur?
nej
91. har du åkt någonstans utan att du får?
vet inte,
92. vill du bara bort ibland?
vem vill inte?
93. har du tältat?
yes
94. har du bränt dig?
japp
95. har du lekt med levande ljus?
ja, det är ruuuuuligt
96. har du lekt anden i glaset?
ja
97. skäms du ibland? eh ja?

98. bor du i skåne?
om jag gör.
99. gillar du hip hop/rap musik? yyes

förlåt för att svaret på frågorna blir med fet stil. men det fuckar och går inte och ändra ( som nu till exempel )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: