-

tråkigt. nu måste jag plugga biologi kom jag på!

Kategori: Allmänt

vad heter du? hilda

mellannamn då? olivia och anna

vart bor du? tomelilla och hos pappa.
trivs du där? yes
brukar du läsa horoskop? naj
har du körkort? nnope
äger du några converseskor? yes, bruna och fina ;)
favoritdjur? humm , hund? :)
vad spenderar du dina pengar på? kläder och datorer / mobiler ibland.
senaste konserten? förr ngn sommar sen där hemma. asså christinehofslott.

festar du mycket? nej.
sprit, cider, vin eller öl? cider
brukar du bli för full? nej
antal kuddar i sängen? 4-6

kan du baka bullar? kan , kan jag väll.
har du varit med i scouterna? nej

bläck eller blyerts? blyerts.
mc donald's eller burger king? mc donald's lätt (:
är du allergisk mot något? ja,  idioter. och kiwi, tror ja?

äger du ett busskort? yes, jojo (h)

dricker du blå, grön eller röd mjölk? blå ofc.
vad åt du till frukost? inget. inte idag iaf!

hur ser du ut idag? som jag gör.
har du haft sex idag?
nästa mål i ditt liv? vet inte?

hur svarar du i mobilen? olika, oftas : hej det är hilda.
vem ringde du senast? pappa.

vad sa den du ringde? att nyckeln var på byrån ;)

antal timmar sömn inatt? 7.
brukar du snusa? nej! fyfan.
vad innehåller din favoritnattmacka? hmmm. skinka eller salami? eller det beror på vad jag är sugen på!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: