-

bara en text jag skrivit. jag är ensam hemma btw, det är tråkigt.

Kategori: Allmänt

Jag saknar dig varje sekund. Att få ha dig nära, känna att du är där sidan om mig, är det bästa som finns. När jag är med dig är jag glad, gladare än någonsin. När jag ser dig så känns det helt overkligt, det liksom pirrar till i magen och jag får ett leende på mina läppar. Att höra dig säga 'jag älskar dig' är underbart. Och när du kysser mig på halsen och håller dina armar runt mig känns det som jag är i himmelen. Allting med dig är bra, jätte bra. Du är så fin, ditt leende är något av det vackraste jag sett, och dina bruna fina ögon är hela magiska. När jag inte träffar dig, när jag inte ser dig, när jag inte hör dig eller när jag inte skriver med dig, så saknar jag dig. Det blir liksom tomt då. Du är underbar, så jävla fin. Du betyder så mycket för mig, jag bryr mig verkligen om dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: