-

Är hos malin

Kategori: Allmänt

Kom vid 8 tiden, Kim har precis stuckit. Och Malin står i duschen, så här sitter jag. Stannar väl här ett tag i med att jag och mina syskon har huset för oss själva hela natten. Så det är ganska dött där hemma, min data är död dessutom. Inget batteri alls och pappa har inte fixat min sladd än. Ska försöka fixa det så snabbt så möjligt, lovar. Uppdateringen kanske blir bättre då också! Det suger och dela dator med 2-3 andra -.- Min bok kommer antagligen på måndag eller tisdag, jag längtar hihi. Nä nu ska jag kolla facebook, vi hörs kanske innan jag ska sova! Puss

Lynlee Lindkvist är så jäääääkla bra!!!!! Fan vad jag älskar dig

Kommentarer

  • lynlee säger:

    underbart fina du, jag älskar dig hilda! <3

    2010-07-24 | 21:47:09

Kommentera inlägget här: