-

Du vidd sell.

Kategori: Allmänt

Älskling körde mig till Malin innan, vi chillade mest på Jeppes rum och lite sånt. Mycket trevligt, och jag hjälpte Jeppe och bädda hans säng, riktigt snällt av mig. Sen hämtade älskling mig och körde hem mig igen vid lite i 1. Så jag kom nästan precis hem, och gissa vad? Jag skulle va så tyst och diskret när jag kom hem för att dom andra sover, tror ni jag lyckades? Först och främst att jag åkte moppe hem, det hör ju inte lite heller, sen smällde dörren igen sig innan jag hann stänga den, haha. Sen när jag skulle kissa tappade jag toalocket så det smällde till som fan. Jag förvånar mig inte om jag lyckas med något till nu när jag ska borsta tänderna osv. Till en helt annan sak :
Vi sticker till Olofström (Blekinge) imorgon bitti, vi ska paddla kanot i Halen och chilla där tillsammans med mina kusiner och mormor och morfar. Sen på vägen hem ska vi stanna vid mormors syster och grilla där, sen sticker vi hem. Vi kommer inte vara hemma fråns på kvällen så jag kommer inte blogga fråns då. Ni får klara er tills dess ;) Ha en bra dag så hörs vi. Puss och godnatt ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: