-

gött

Kategori: Bilder/Foto

hej fina läsare! hoppas ni haft en bra kväll för det har iaf jag, stack till malin och sen va vi där en stund. träffade jeppe som har ny färgat hår precis som jag ;) dock inte samma färg, som tur är! nicebajs. sen stack vi ut, först inom ica sen träffade vi danne, ante och david. sen kom det massa fler folk och så, till sist stack jag,malin,elina,danne,ante,david och holger(?) hem till danne. sen stack dom andra och det var bara jag och ante och danne kvar, chill :) sen hämtade pappa mig klockan tolv och så sen hämtade vi gussan i brösarp. kom hem för ca en kvart sen :) nu ska jag läsa bloggar, snacka lite med oskar, sen ska jag byta om osv och lägga mig i sängen och läsa ut min bok sen ska jag sova :) tack för ikväll, vi hörs imorgon. bild på håret får ni kanske också, om ni är snälla ;) puss och godnatt!
saknar fotbollen lite faktiskt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: