-

toppen!

Kategori: Bilder/Foto

hej! hade tävling på spanskan, veckansnyheter och utvärdering på so:n, och vi skulle tydligen ha sparat våra mappar och kollegieblock till 8an, men det är redan försent ;) inte mitt fel, han kunde sagt ngt innan! sen oseriös brännboll på idrotten så vi skulle nt byta om, sen maud, poliser i matsalen yeye (y) sen var det engelska och vi kollade på brännboll och sen stack jag och gussan till boan och sen till ystad, jag "missade" matten och fick tydligen skolk, men det löser si ;) dom skulle säga att lektionen var inställd istället (y) handlade iaf i ystad och på boan, och har varit nere på solariumet i en kvart också. kommer bilder sen på det jag köpte, jag har en jävla huvevärk och nu ska jag färga mitt hår (igen) så snart är nästan allt fixat till fredag, imorgon så målar jag naglarna och rakar benen osv (y) vi hörs!!
gammal :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: