-

förlåt för dålig uppdatering!

Kategori: Allmänt

freeeeedag, yyyyyyes så skönt! :D

hej fina läsare. hoppas det är bra mer er, själv mår jag bra! dagen började med svenska, jobbade i den jävla boken och det suger åsnekuk. sen var det spanska, 9,5/10p på läxförhöret ... drygt! sen hade vi engelska, men bara i 30 min för sen skulle vi till aulan och lyssna på när rektorerna snackade om skolan och så. sen var det mat, blä.. vårrullar är piss! sen hade vi lite håla då också, kollade på film typ. sen så hade vi idrott, trampet först sen volleyboll , hahahahaha jag kan verkligen inte trampeten ;) sen hade vi håla efter det, satt mest där vid sofforna och snackade med simon, linus och lite så. sen hade vi svenska, jag och tobbe äger (h) slutade typ 14:35, var hemma i kanske 2 min sen tog jag cykeln i full fräs ner till stationen och stack till lunnarp :D synd om er att ni inte vet vad jag gjorde där ;) var iaf där i typ 1-2 h och tog ett varmt bad direkt när jag kom hem :) sitter här nu och ska kolla lite bloggar och sen ska jag och lusing laga mat. har bara ätit 2 mackor till frukost idag & en liten kycklingbit. ska drau nu, men vi hörs! ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: