-

hej!

Kategori: Bilder/Foto

hej fina läsare. kom nästan precis hem från skolan :) hatar måndagar! på hålan innan syslöjden satt jag och försökta övertala mamma & pappa i telefon till och säga ja till att jag fick skolka från syslöjden, JAG LYCKADES :D:D:D not..... fan! hatar vekligen slöjd, speciellt sy slöjd & läraren... usch, jag sydde faktiskt ca 1,5 m zickzack på min tyg bit ;) ojojojoj. kan man bli duktigare? ;) ska inte göra något speciellt ikväll, har 21 engelska glosor som jag måste träna på.. nu ska jag ner och ta något och äta, jag är hungrig ;) ändå var det god mat i skolan, men jag var inte hungrig då så åt inte så mycket. och bästavän & baby älskar ju bara det ;) HAHAHAHHAHA
kan ni förstå hur gött det är att min tv funkar? :D så jävla stor dessutom, hihihi
jag och rossi igår, mys
jag och rossi
orkar inte lägga in fler nu, måste ner och käka innan jag svälter ;) ciaaaaaaao
baby du är finast och den enda jag vill ha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: