-

hilda skriver av sig...

Kategori: Allmänt

måste få skriva av mig. ni behöver inte läsa.
att du bara orkar hålla på. människor har sagt åt dig att sluta och nu är du igång igen? varför måste du hålla på? att sänka en människa såhär är fan inte rätt. du anar inte hur det sårar mig, jag har gått igenom så jävla mycket skit för det och har nästan precis kommit över det som hände. men nej , här kommer du ivägen och ska sänka mitt självförtroende TOTALT igen. vill du mig något eller? du anar inte hur det känns, du tror du äger allt och alla och bara kan säga saker bara så. men aldrig, aldrig ska jag sjunka till din nivå. du är så otroligt irriterande och att du bara orkar att lägga din energi på och vara kaxig & taskig... jag vet att jag borde skita i vad du säger om mig, och bara skita i och bry mig. men det är inte särskilt lätt, inte en sån här sak. detta är riktigt jobbigt och du går mig på nerverna.
tack för alla underbara vänner jag har som finns där för mig alltid! ♥

Kommentarer

  • linnea säger:

    <3<3<3<3<3<3<3

    2010-03-05 | 06:59:04
  • robyn säger:

    vem ?

    finns gumman <3

    2010-03-05 | 15:51:36
    Bloggadress: http://justrobyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: