-

home!

Kategori: Bilder/Foto

godmorgon fina läsare :D ♥
hoppas det är bra med er, själv är det bra. känner mig lite skitig och så bara, men jag ska snart ta en dusch, raka benen, smörja in mig osv.. mamma hämtar oss imorgon istället så slipper packa idag, skönt! ska fixa med tvätten och sånt, hade tänkt städa också lite. olivia kommer ju hit vid fyra tiden, har hyrt en bowlingbana klockan fem. så vi kör dit så vi är där i tid :D sen ska vi handla något gott som vi kan laga/äta här ikväll. sen nanna hon här, kommer säkert bli jätte mysigt :) och jag måste erkänna..... jag har inte hunnit köpa någon present till henne ;$ hon vet om det, men ändå. jag får ta och åka in till kstad eller ystad snart kanske (a) ah vafan, bättre sent än aldrig, ellerhur? nej nu ska jag städa osv. ska framkalla bilder, så jag och pappa ska välja ut ngra. för vi fick nämligen 100 bilder GRATIS att framkalla innan den 5 april, vem tackar nej till sånt? ;) vi hörs senare. puss!
bilder på mig och linnea får ni om ngra dagar, för vi måste skaffa ett usb minne så vi kan langa över dom till min data. tack för en super rolig dag älskling :D
gammalbild, men den är fin tkr jag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: