-

lite av lovet planerat...

Kategori: Bilder/Foto

har städat mesta delen av denna dag, har även hunnit duscha och käka lite maud. och såklart suttit här, mest photoshop. har faktiskt fixat 2 st header , en till natalie och en till deniz. lite kul att dom faktiskt tycker jag är bra på det ^^ jag tkr bara att jag är amatör hahaha. har precis kollat på den säsongstarten av Top model 13, tycker faktiskt att det är tråkigt att dom är korta ;) kanske kollar klart på O.C sen, har bara avsnitt 6-8 kvar ju. imorgon sticker jag till tandläkaren i brösarp, sen traskar jag hem till linnea och sen nannar jag där. sen på onsdag måste jag hem och packa och sånt, lusing och gussan + mina saker sticker med till mamma, jag och olivia och pappa åker och bowlar och firar hennes födelsedag och sen nannar vi hos pappa. så det blir en extra dag hos pappa, men det skadar inte. nej nu ska jag läsa lite bloggar och se om jag kan komma på något roligt och göra? inte lätt.. aja, vi hörs när vi hörs :)
bild sen april 09 tror jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: