-

onsdag.

Kategori: Allmänt

tjena mina fina läsare! :love:
hoppas ni har haft en bra dag, själv har min varit helt okej. slutar ju tidigt på onsdagar, plus att vi slutade en kvart tidigare för att vi hade britt i matten. och på hela matte lektionen gjorde jag ett papper som tog ca 10 min, sen låg jag bara och glodde och var nere om på it och drygade där istället ;D så lynt! snackade med oliviasjuklingen i telefon på väg hem från skolan, så fnittrig hon är :o skoja inte? aja, härligt och få prata med henne. sen blev det ett snack med julia också innan hon var hemma. ni är bäst som alltid finns där för mig! tog en liten laxfilé bit sen igår när jag kom hem, så jävla gott. ska sticka och packa nu sen kommer väl pappa om ngn timme. men vi hörs! puss :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: