-

onsdag!

Kategori: Allmänt

hej alla fina läsare!♥
hoppas det är bra med er, själv är det helt okej tycker jag :) har precis kommit hem från skolan, och jag har sån tur så ogge kommer vid dialect och undrar om jag vill åka hem, och såklart tackar man ja! super skönt och få åka hem, tack ogge! :D hih. dagen har varit ganska dryg faktiskt, men matten var chill. hade marie och britt istället för lena, as bra :D nu ska jag läsa lite bloggar och kolla på tv. är inte så trött idag så kommer nog inte somna, haha :) sen ikväll ska vi till pappa, om jag itne stannar tills imrn då. aja, vi får se :) puss

Kommentarer

  • ninnie säger:

    sv: haha men bara för det var du så kan du väl vara det ;) hihi <3

    2010-03-10 | 15:19:42
    Bloggadress: http://ninniiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här: