-

@ pappis place!

Kategori: Bilder/Foto

hellu. kom till pappa vid lite i sex, har nästan precis ätit! super gott , hihi. och pappis har dammsugat mitt rum, sneeelhest ;) ska läsa på biologin till imorgon, och vad passar inte bra till det. jo marabou! mmmmm :D vet att ni är avis nu ;) och jag vet fan inte hur man stavar det.... men ändå ;) har redan kollat på andraavenyn så slipper göra det på teven ikväll. annars ska jag inte göra något speciellt, ta en dusch och packa idrottskläder. sen blir det bara chill antar jag :) vet inte om vi hörs ikväll, men aja. puss
pappisen ♥♥

Kommentarer

  • snuttan. (haha, så fult :D) säger:

    härligt att du mår bra nu när du kommit till din pappa, känns skönt där inne i hjärtat :)



    ta det nu lugnt & få inga utbrott.



    jag älskar dig mest bästavän. <3

    2010-03-10 | 18:53:43
    Bloggadress: http://odw.blogg.se/

Kommentera inlägget här: