-

torsdagar gillar vi!

Kategori: Allmänt

hej alla fina läsare. hoppas det är bra med er! själv är det helt okej :) lite trött bara, men inte så farligt. dagen har varit lyn. men bby är sjuk och jag saknar honom :( dagen började med ...
matte - tråkigt. jag hatar det :)
håla - chilla?
so - bara i 35 min, gick igenom ngn uppgift typ.
håla - tittade på byas idrott, sen åt vi och sen stack jag och patricia hem till mamma för jag skulle hämta min spruta där dom jag glömde igår. stack in om till lidl och tjockade oss med choklad också :D kom tillbaka en kvart innan vi började, perfekt tajming ;)
biologi - gjorde först ett läxförhör. gick nog sådär, och han tog min mobil för att jag satt och hade tråkigt och höll på med touchen och sen fick jag stanna kvar efter lektionen och snacka med honom -.-
hustid - även kallat idrott. hade först lite styrka/kondition med oskar och morgan, sen volleyboll och lite sånt sen. kom 3a av 9 lag :)
sen slutade vi typ lite över tre, duschade och böt om.. fick vänta på bussen länge i med att den alltid är seg på torsdagar -.- men aja, jag är hemma nu iaf! har bara engelska glosor till imorgon, annars inget :)
ciao

Kommentarer


Kommentera inlägget här: