-

HILDA HUMOR, YES!

Kategori: Allmänt

- Men oj vilken stökig lägenhet du har! har du haft inbrott?

- Nej. Utbrott.


När säger indianerna godmorgon ?
- När dom har lärt sig svenska


- What do you get if you mate a drunk bear with a drunk moose?
- Booze!


En blondin ska beställa en pizza, och då frågar pizzabagaren om hon vill ha den delad i 6 eller 12 bitar. Då sa blondinen " 6 bitar, jag skulle aldrig orka äta upp 12"


Hur lät hitlers bil ?! 
- *runnigganigganigga....*


I fredags när jag var på bolaget och kom ut och fick se en snut stå och skriva p-böter,Jag sa åt honom att vara schysst och riva lappen,jag var ju bara inne 7min.
Men han skrev vidare.
Då sa jag åt honom att ha lite medkänsla,men han lappade ändå.
Så jag kallade honom skitstövel,då skrev han ut en till!!
Jag sa..va faan gör du jävla grisjävel...
Då flinade hanoch började skriva ut en tredje...
Har inte ni svin annat att göra...
Då kom en till..
vad jag sedan kallade honom går inte att skriva i ord,men efter 10min,så satt det en halv telefonkatalog på vindrutan.
Då tänkte jag:
Va fan,lite kul ska man ju ha på en fredag.Sen gick jag till min egen bil...


Det satt tre bögar på en bar.Så sa den ena:
-Jag har så stort arsle så att jag får in en gurka i röven.
Då sa den andre:
-Det var väl inget,jag får in en hel melon!
Den tredje höll tyst och sjönk sakta ner över barstolen..


En kåt make hjälper sin fru med ett lösenord till datorn,hanknappar in:
"min_snopp"
Frun faller ihop av skratt när datorn poppar upp felmeddelande:
"error:not long enough"


Det ringer på ytterdörren och en äldre dam kommer och öppnar. Utanför står en välklädd yngre herre som är artigt och framför sitt ärende.
- Goddag damen, jag kommer från Svenska Hem och delar ut recept på salt lake.
- Vaaa, Han får prata högre unge man. Jag hör nämligen dåligt.
Den unge mannen höjer rösten.
- Jag kommer från Svenska Hem och delar ut recept på salt sill i lake.
- Vaaa...

Den unge mannen med sina lungors fulla kraft.

- JAG SÄGER ATT JAG KOMMER FRÅN SVENSKA HEM OCH DELAR UT RECEPT PÅ SALT SILL I LAKE!
Ett förtjust leende brer ut sig över damens ansikte. Hon vänder sig inåt hallen och kvittrar.
-Hilda..., HILDA... Du måste skynda dig hit. Det står en trevlig ung man här som kallar sig för Sven och han vill absolut visa sin stake!

(jag fattade inte, men "hilda" var med i den så den är säkert jätte rolig om man nu fattar)

Det var ett äldre par som gick in på banken, då kom de in två rånare. alla la sej på golvet utom den äldre gubben - Lägg dej ner för helvete, sa rånaren - nä de gör jag inte, jag är civil agent, sa gubben. då sa tanten - Gösta lägg dej ner du är inte civil agent, du är senil dement..


Har ni hört om älgen som duschade o blev ren.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: